• Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
    • Registrieren
    • Anmelden
    • Wunschliste
    Registrieren Anmelden
    Studentmarkt.net
  • Alle Kategorien
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle Kategorien
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Studentmarkt.net
  • Willkommen Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
  • Wunschliste
  • Registrieren / Anmelden
  1. Home
  2. Contacten en Berichten
  3. Advies en Oproepen
ID: 7935

Advies gevraagd inzake goedkoop bestelbus huren Arnhem e.o.

Keine Angebote gepostet.
Wunschliste
Melden
  • Verkäufer

Verkäuferinfo

lady
Adresse: Amsterdam
Verkäufer kontaktieren
Andere Waren des Verkäufer
  • Beschreibung
Beschreibung
Goedendag,

graag zou ik advies willen waar men nog goedkoop een bestelbus kan huren voor het ophalen van grotere meubels?
Via google al van alles geprobeerd maar wat een waanzinnige bedragen worden er gevraagd ook voor de borg etc.
Ook al heel veel bedrijven online bezocht maar wie weet zie ik iets over het hoofd en hebben jullie de gouden tip voor mij???....i hope soo!

Waar gaat het om?
Ik wil dinsdagavond na 18.30 uur (ivm werk) van Arnhem naar Oosterhout en Almkerk (ligt ongeveer 25 km van elkaar af volgens routeplanner) om daar vervolgens drie kasten op te halen.
De problemen waar ik o.a tegen aan loop zijn: waanzinnige huurtarieven, hoge borg, het niet tijdig weer in kunnen leveren van de bus aangezien de bedrijven vroeg sluiten en ga zo nog maar even door.
Hetzelfde is ook op het huren van een boedelbak van toepassing in vele gevallen.....

Is er iemand die een grote bus heeft en met mij mee zou willen rijden dan is dat helemaal prima tegen een redelijk tarief.
Graag zie ik dan een mail tegemoet met de prijs.

Alvast dank je wel voor het lezen en eventueel meedenken.

  • Kontaktieren Sie uns
  • FAQ
  • Allgemeine Geschäftsbedingungen
  • Datenschutzerklärung