• Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
    • Registrieren
    • Anmelden
    • Wunschliste
    Registrieren Anmelden
    Studentmarkt.net
  • Alle Kategorien
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle Kategorien
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Studentmarkt.net
  • Willkommen Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kaufen
  • Verkaufen
  • Wunschliste
  • Registrieren / Anmelden
  1. Home
  2. Audio, Tv en Foto
  3. Walkmans, Discmans en Minidiscspelers
ID: 2158

Sony MD walkman MZ-R30

€20,00

Keine Angebote gepostet.
Wunschliste
Melden
  • Verkäufer

Verkäuferinfo

Rick
Adresse: Amsterdam
Verkäufer kontaktieren
Andere Waren des Verkäufer
  • Beschreibung
Beschreibung
Throwback moment....1996...Rakim, Busta Rhymes, The LOX, Wu-Tang Clan, etc etc

Uit de oude doos!
Yup, ik heb mijn Minidisc speler bij het opruimen teruggevonden ^^.

Man man, wat een muziek nog zitten terug te luisteren....toen HipHop nog HipHop was....

Deze walkman ziet er voor zijn leeftijd nog meer dan prima uit.
Alles functioneert goed en word geleverd met 18 disc (beladen met Old SKool!)
Het enige wat mist is de headset waar de remote aan vast zat maar elke headset met 3,5mm aansluiting werkt hier prima op en de bijgeleverde batterij is echt dood.
Deze is geloof ik 8 euro om te vervangen.

Het bijgesloten compartiment accepteerd 2x AA batterijen dus gebruik zonder kabel is nog steeds mogelijk.

Ik zou zeggen doe een leuk bod en maak een trip terug in de tijd xD

  • Kontaktieren Sie uns
  • FAQ
  • Allgemeine Geschäftsbedingungen
  • Datenschutzerklärung