• Home
  • Kopen
  • Verkopen
    • Registreren
    • Aanmelden
    • Verlanglijstje
    Registreren Aanmelden
    Studentmarkt.net
  • Alle categorieën
  • Antiek en Kunst
  • Audio, Tv en Foto
  • Auto diversen
  • Auto-onderdelen
  • Autos
  • Boeken
  • Caravans en Kamperen
  • Cds en Dvds
  • Computers en Software
  • Contacten en Berichten
  • Diensten en Vakmensen
  • Dieren en Toebehoren
  • Diversen
  • Doe-het-zelf en Verbouw
  • Fietsen en Brommers
  • Hobby en Vrije tijd
  • Huis en Inrichting
  • Huizen en Kamers
  • Kinderen en Babys
  • Kleding | Dames
  • Kleding | Heren
  • Motoren
  • Muziek en Instrumenten
  • Postzegels en Munten
  • Sieraden, Tassen en Uiterlijk
  • Spelcomputers en Games
  • Sport en Fitness
  • Telecommunicatie
  • Tickets en Kaartjes
  • Tuin en Terras
  • Vacatures
  • Vakantie
  • Verzamelen
  • Watersport en Boten
  • Witgoed en Apparatuur
  • Zakelijke goederen
Alle categorieën
🖈 Plaats Advertentie Gratis
Studentmarkt.net
  • Welkom, Gast
    German English Dutch
  • Home
  • Kopen
  • Verkopen
  • Verlanglijstje
  • Registreren / Aanmelden
  1. Home
  2. Kleding | Dames
  3. Schoenen
ID: 70889

Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw

Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw
Geox laarzen, maat 38, zwart suede leer, nieuw

Geen aanbiedingen geplaatst
Verlanglijstje
Verslag
  • Verkoper

Verkoper info

Astrid
Adres: Groningen
Contact Verkoper
Andere items van verkoper
  • Omschrijving
Omschrijving
Met pijn in mijn hart en omdat ze te hoog zijn voor mij wil ik deze super mooie GEOX laarzen verkopen. Maat 38, hakhoogte 9.5 cm, schachtomtrek is normaal. Ze rekken iets mee. Ze zijn gietzwaart en van mooi zacht suede leer.  Op de foto\'s is de kleur wat flets. Ik heb ze één keer binnenshuis gedragen om te constateren dat ik er niet op kan lopen. Ze staan nu al maanden in de kast. Graag een normaal bod. Het zijn laarzen van goede kwaliteit en ze waren niet goedkoop. Voor meer info kan je mailen. Op de foto\'s kan je de lengte en hakhoogte zien.

  • Contact
  • FAQ
  • Gebruiksvoorwaarden en Privacyverklaring.
  • Privacy Policy